MONOALBO
pro Vaše
fotoalbum

Diskuzní fórum pro MONOALBO

Forum >> Pomoc s nastavením RSS

9.7.200920:49AvatarpyetrsWWWRegistrovaný
Zdravím, předem díky za Monoalbo a teď k věci, jsem začátečník a tudíž jak se dalo předpokládat uvízl jsem při instalaci. Dostal jsem se až do momentu, kdy jsem zkopíroval text do dokumentu uložil pod názvem config.php.doc Ten jsem pak dle návodu přejmenoval na config.php Dále jsem upravil přístupová práva dle návodu, vše ok, ale v dalším kroku mi to háže chybovou hlášku:
Warning: Unexpected character in input: '
in /home/mullerfoto.eu/mullerfoto.eu/stranky/s on line 10

vím, že je někde chyba při kopírování toho textu, ale ten jsem zkontroloval a je v pořádku. Tudíž Vás znalé a kterým toto běhá bez problémů žádám o pomoc. Předem díky
10.7.200907:14AvatarMartinSprávce
Ahoj Pyetrs, podle mě je chyba v tom, že jsi vygenerovaný text kopíroval přes Word (*.doc). Doporučuji, otevřít si obyčejný textový soubor, třeba Notepad a tam vložit vygenerovaný text. Uložit jako nějakýnázev.TXT a přejmenovat na config.php . Nahrát na server. Potom by to mělo být v pořádku. Ten Word si tam asi přidává nějaké formátovací znaky a ty pak dělají neplechu.

Dej vědět jak jsi pochodil. Kdyby nepomohlo, vymyslíme něco jiného :-)
10.7.200908:59AvatarpyetrsWWWRegistrovaný
Tak jsem to vyzkoušel a měl jsi pravdu, zkopírováno do notepadu a není jediný problém, ještě jednou díky za pomoc při nastavení a díky za Monoalbo, doufám, že budeš pokračovat dále.
10.7.200913:53AvatarMartinSprávce
Tak ať ti to fotí :-)
10.7.200919:50AvatarpyetrsWWWRegistrovaný
A opět já :-) zřejmě pro Vás se směšným dotazem, když se snažím o vložení fotky, samozřejmě galerii už mám vytvořenou, tak mě to neustále odkazuje, že foto není v povoleném formátu, tudíž žádám o pomoc a zároveň přikládám omluvu za neznalost, určitě to bude jednoduché ¨, ale jak pro koho, hezký večer
10.7.200920:38AvatarDodoE-mailSprávce